Oceń

Monedo Now – problem z logowaniem

Przed końcem 2017 roku zrobiłem zakupy poprzez Monedo Now. 6 rat. Od miesiąca mam ogromny problem z zalogowaniem się do panelu klienta. Korzystając z różnych narzędzi – laptop, telefon (aplikacja) nie jestem w stanie się zalogować. Pozostała mi jedna rata do spłaty, której nie mogę dokonać. Monedo Now na wiadomości mejlowe nie odpowiada.
Raty płaciłem poprzez PayU. Zewnętrznego numeru konta nie posiadam.

Konsultant na infolinii każdorazowo rzecze to samo – wszystko działa, na wszystkie wiadomości odpisujemy.

Ktoś coś wie?

Dodano: 05.06.2018
Pożyczki polecane przez Chwilowo.pl:
Netcredit logo
NetCredit
3.6 (72.09%) 822 głosów
Kwota pożyczki

300 - 3000 zł

Czas na spłatę

14 - 30 dni

Miloan logo
Miloan
3.5 (69.09%) 220 głosów
Kwota pożyczki

300 - 2500 zł

Czas na spłatę

1 - 30 dni

kuki.pl logo
Kuki
3.4 (67.8%) 413 głosów
Kwota pożyczki

250 - 3000 zł

Czas na spłatę

1 - 30 dni

Zobacz pełny ranking pożyczek chwilówek

Komentarze:

  • WeSley pisze:

    Evita21 mam to samo. Po kliknięciu zaloguj nic się nie dzieje. Mam zlecenie stałe ustawione na początek miesiąca a właśnie dostałem maila że muszę spłacić ratę. Coś nie tak z tym bankiem..

  • Evita21 pisze:

    Tez tak mam,strona nie odpowiada.Nie zmam numeru pożyczki,nie pamiętam kwoty raty.Mam nadzieję,że to przejsciowa sytuacja….Dziś wyśle mail z zapytaniem.

  • Agnes pisze:

    Nie mogę się zalogować już któryś raz z kolei, chce spłacić ratę,wpłaciłam normalnym przelewem na taki numer konta co zawsze i tu Pan windykator dzwoni, że 4 dni po terminie wpłaty nie ma, kurcze nie wiem co robić? czy zmienili numery kont?wpłatę zrobiłam jako miesiac i grozi mi windykacja, dodatkowe opłaty, nie czuję się winna, nigdy nie zalegalam i nie chce

  • Ana pisze:

    Dorota a pisałas do nich maila czy sie kontaktowałaś? Ja miałam ten sam problem i stresowałam się jak spłacic ale zadzwoniłam do nich i dokładnie mi wytłumaczyli, ze maja chwilowy problem z serwisem i z jego stabilnością i przedłuzyli mi bezkosztowo pożyczkę do dnia następnego. Na drugi dzień serwis juz działał i wszystko mogłam spłacić. Pewnie jakbym sie z nimi nie skontaktowała to by nie było takiej możliwości.

    Za drugim razem telefonicznie mi pomagali zresetowac hasło. Można!

  • Dorota pisze:

    mam ten sam problem,nie moge sie zalogowac i splacic,kombinuje zeby nie zalegac,troche lipa

  • Bono pisze:

    No dobra ale jesli jest problem z logowaniem to czy przypadkiem firma nie ponosi za to konsekwencji? My przecież nie bedziemy płacili….

  • Kolodziejka pisze:

    Z tego co wiem to mozna uzyskać.

  • Mariusz pisze:

    A czy przypadkiem nie mozna uzyskać przez Payu dowodu splaty?

  • Damon pisze:

    Musisz udowodnić. Najlepiej jeśli masz jakieś screeny z terminowych płatności. Jesli nie masz to nie ma szans aby się wybronić.

  • Goll pisze:

    Jeśli udowodnisz, ze nie jest to Twoja wina ( na przykład zrobisz screeny) to mozesz się wybronić przed płaceniem.

  • Eks pisze:

    Czy w takiej sytuacji Monedo będzie wymagało zapłacenia odsetek za spóźnienie? Przecież nie jest to wina dłużnika.

  • Hanna pisze:

    Mialam podobny problem. Dopiero po 3 dniach dobijania sie na infolinię udało mi sie zalogować. Nie wiem czy coś zmienili czy nie ale było to wkurzające.

  • Lukaszb pisze:

    Miałem tak kiedyś.AKtualizowali system i zaczeło działać dopiero po 2 dniach. Wkurzające to jest tak więc Cię rozumiem.

  • Ormianin pisze:

    Z tego co widzę strona działa. Czy próbowałeś odzyskać hasło?

  • Dodaj opinię

    Uprzejmie informujemy, że komentarze zawierające wulgaryzmy lub niezgodne z zasadami języka polskiego nie będą publikowane w naszym serwisie.

    facebook