Mikrokasa

Dla kogo jest oferta od Mikrokasa?

O pożyczkę w Mikrokasa mogą ubiegać się osoby, które spełniają następujące warunki:

  • wiek od 18 do 75 lat;
  • obywatelstwo Rzeczpospolitej Polskiej;
  • status konsumenta;
  • ważny dowód osobisty lub paszport;
  • miejsce zamieszkania w Polsce;
  • stałe źródło dochodów;
  • dobra historia kredytowa i brak negatywnych wpisów w rejestrach BIG;
  • brak niespłaconych zobowiązań finansowych wobec pożyczkodawcy;
  • telefon komórkowy i e-mail.

Kiedy dostanę pieniądze w Mikrokasa?

W Mikrokasa można otrzymać decyzję o udzieleniu pożyczki nawet w ciągu 30 minut, jeżeli pożyczkobiorca złoży wniosek w godzinach pracy firmy, czyli od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Wniosek złożony poza tymi godzinami zostanie rozpatrzony w najbliższym możliwym terminie. Samo złożenie wniosku nie powinno zająć więcej niż kilka minut. Ponadto czas otrzymania pieniędzy będzie zależeć również od:

  • Sposobu weryfikacji tożsamości. W Mikrokasa są dwa sposoby na potwierdzenie swojej tożsamości. Pierwszym jest dokonanie przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1 zł na konto wskazane przez pożyczkodawcę.  W przypadku wykonywania przelewu z innego banku niż PKO BP proces może zająć nawet kilka dni. Drugim sposobem jest ekspresowa weryfikacja za pomocą aplikacji Kontomatik.
  • Sposób wypłaty pieniędzy przez Mikrokasa. Mikrokasa zleca wypłatę pieniędzy również z użyciem Blue Media. W takim wypadku niezależnie od tego, w jakim banku posiada konto pożyczkobiorca, można liczyć na błyskawiczne otrzymanie pieniędzy. Na liście banków obsługujących BlueMedia znajdują się m.in.: Raiffeisen Bank, Eurobank, Bank Ochrony Środowiska, Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, NetBank, PBSbank, mBank, Nest Bank, Kompakt Finanse, Santander Bank, Bank PEKAO, Deutsche Bank, PKO BP, Inteligo, Volkswagen Bank, Bank Millennium, Credit Agricole, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Getin Bank, Bank Pocztowy. Taki przelew dotrze z pominięciem harmonogramu sesji bankowych, najwyżej w ciągu kilku minut. Jeżeli klient nie posiada konta bankowego, to Mikrokasa umożliwia zlecenie wypłaty pieniędzy za pośrednictwem Czeku Giro. Na podstawie otrzymanej wiadomości SMS, a także okazania dowodu osobistego, można odebrać pożyczkę w placówkach Poczty Polskiej lub Banku Pocztowego.

Jak wziąć pożyczkę w Mikrokasa?

Pożyczając w Mikrokasa, należy pamiętać o dokładnym wykonaniu wszystkich niezbędnych formalności, takich jak:

  1. Ustalenie kwoty pożyczki. Pożyczkobiorca może ustawić kwotę pożyczki oraz okres spłaty na głównej stronie internetowej firmy. Znajduje się tam kalkulator, który pokazuje następujące parametry zobowiązania: całkowitą kwotę do zapłaty, wysokość jednej miesięcznej raty, RRSO (Rzeczywistą Roczną Stopę Oprocentowania) oraz datę spłaty pierwszej raty. Jeśli pożyczkobiorca godzi się na przedstawione warunki i koszty, może użyć przycisku „Weź pożyczkę”, aby przejść do dalszego etapu wnioskowania.
  2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego. Kolejnym krokiem jest założenie konta w serwisie Mikrokasa. Podczas rejestracji należy podać: imię i nazwisko, numer PESEL, numer telefonu i adres e-mail. Wnioskujący musi również ustawić hasło do logowania, a także zaznaczyć wymagane zgody i oświadczenia.
  3. Złożenie wniosku. Wniosek pożyczkowy składa się z formularza danych osobowych, adresowych i dochodowych. Konieczne jest wskazanie rodzaju zatrudnienia, a także wysokości miesięcznych dochodów netto i sumy wszystkich zobowiązań. Jeżeli pożyczkobiorca jest zatrudniony na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną, musi podać dane pracodawcy.
  4. Weryfikacja tożsamości. Weryfikacja danych klienta odbywa się za pomocą platformy Blue Media, przez którą należy przelać 1 złoty na konto pożyczkodawcy.
  5. Przyznanie pożyczki. Pożyczkobiorca zostanie poinformowany o decyzji w ciągu pół godziny za pomocą SMS-a oraz wiadomości e-mail. Ponadto, taka informacja będzie dostępna w EBOKu jako zmiana statusu pożyczki.
  6. Wypłata pieniędzy. Mikrokasa zleca przelew niezwłocznie po wydaniu pozytywnej decyzji.

Jakie informacje i w których bazach weryfikuje Mikrokasa?

Mikrokasa udziela pożyczek osobom, które nie mają zaległości w spłacie poprzednich zobowiązań. Aby zweryfikować historię kredytową wnioskującego, pożyczkodawca zweryfikuje rejestry, takie jak:

  • BIK – Biuro Informacji Kredytowej;
  • BIG Infomonitor;
  • Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej.

Pamiętaj, że jeżeli posiadasz negatywne wpisy w powyższych bazach, Twój wniosek o pożyczkę może zostać odrzucony.

Logowanie w Mikrokasa – jak dostać się do panelu klienta?

W Mikrokasa rejestracja konta przebiega wraz z wypełnieniem wniosku o pożyczkę. Aby zalogować się do panelu klienta, należy kliknąć na ikonkę „EBOK”, która znajduje się w prawym górnym roku na stronie internetowej pożyczkodawcy. Rozwinięcie skrótu EBOK to Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Dzięki dostępowi do niego można sprawdzić harmonogram spłaty pożyczki, spłacić jej ratę, wyliczyć wcześniejsza spłatę zobowiązania, a także zobaczyć i pobrać dokumenty. Jednak, żeby mieć dostęp do konta, należy podać e-mail oraz hasło, które zostało ustawione podczas wnioskowania o pożyczkę.

W przypadku, gdy pożyczkobiorca nie pamięta hasła, musi kliknąć „Zapomniałeś hasła?”, a następnie podać swój adres e-mail w celu uzyskania nowego hasła. Możliwa jest również zmiana loginu. Aby tego dokonać, należy wysłać wiadomość na adres: umowy@mikrokasa.pl.

Pierwsza chwilówka w Mikrokasa

Mikrokasa udziela pożyczek na 1 miesiąc przez Internet, szerzej znanych jako chwilówki. Jednak w ofercie firmy niestety nie znajdziemy opcji chwilówki za darmo – każde zobowiązanie wiąże się z kosztami. Kwota, o którą można wnioskować, mieści się w przedziale od 200 zł do 3 000 zł.

Pożyczki na raty w Mikrokasa

W Mikrokasa możemy również zaciągnąć pożyczki online na raty. Kwota, o jaką można wnioskować wynosi od 1 000 zł do 20 000 zł. Okres spłaty takiej pożyczki zawiera się w przedziale od 12 do 30 miesięcy. Koszty zobowiązania to przede wszystkim prowizja przygotowawcza, prowizja administracyjna oraz odsetki umowne (7% w skali roku).

Reprezentatywny przykład:
Reprezentatywny przykład: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) to 92,52%; okres trwania pożyczki 30 mc, całkowita kwota pożyczki 3 000,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 6 361,91 zł, oprocentowanie odsetek umownych w skali roku 9%, całkowity koszt pożyczki 3 361,91 zł, w tym: prowizja przygotowawcza 750,00 zł, prowizja administracyjna 2 250,00 zł, odsetki 361,91 zł, 30 miesięcznych rat w wysokości 212,04 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 18.03.2020 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Pożyczka konsolidacyjna w Mikrokasa – tabela informacyjna

W Mikrokasa możemy również zaciągnąć pożyczkę konsolidacyjną. Kwota, o jaką można wnioskować wynosi od 1 000 zł do 50 000 zł. Kwotę tą możemy rozłożyć nawet na 60 miesięcy, czyli 5 lat. Koszty zobowiązania to przede wszystkim prowizja przygotowawcza, prowizja administracyjna oraz odsetki umowne (7% w skali roku). Przykładową miesięczną ratę można sprawdzić na poniższych przykładach:

Przykładowa kwota

Opóźnienie w spłacie – co, jeśli nie spłacę pożyczki w Mikrokasa?

W Mikrokasa nie ma możliwości przedłużenia okresu spłaty, dlatego niezbędne jest terminowe regulowanie każdej raty zobowiązania. W przeciwnym wypadku pożyczkodawca będzie miał prawo do:

  • naliczenia dodatkowych kosztów odsetek karnych od razu po upływie okresu spłaty – wynoszą one 14% w skali roku;
  • rozpoczęcia procedury windykacji polubownej w formie wysyłania monitów (listownych, mailowych, telefonicznych) lub wysłania pracownika terenowego do miejsca zamieszkania dłużnika;
  • odsprzedania długu firmie windykacyjnej;
  • rozprawy przed sądem cywilnym, kończącym się wydaniem sądowego nakazu zapłaty oraz nakazu poniesienia kosztów postępowania i zastępstwa procesowego;
  • postępowania komorniczego;
  • wpisania niesolidnego klienta do rejestru dłużników.

Kontakt z Mikrokasa – jak skontaktować się z pożyczkodawcą

Z Mikrokasa można się skontaktować wypełniając formularz kontaktowy na stronie internetowej pożyczkodawcy. Należy podać imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu (opcjonalnie), treść wiadomości, a także wybrać jeden z dwóch tematów (zapytanie lub ugoda). Klient może również zadzwonić do biura pożyczkodawcy na numer telefonu: 58 768 27 00 lub 601 401 494 lub do konkretnych działów, takich jak Dział Ugód: 58 768 27 01, Dział Realizacji Umów: 58 768 27 05 oraz Dział Wsparcia Sprzedaży: 58 768 27 17.

Istnieje także możliwość wysłania wiadomości do Mikrokasa na adres e-mail: ebok@mikrokasa.pl lub do wybranego działu, czyli Działu Ugód: ugoda@mikrokasa.pl, Działu Realizacji Umów: umowy@mikrokasa.pl i Działu Wsparcia Sprzedaży: ebencer@mikrokasa.pl.

Dokładna nazwa firmy: Mikrokasa S.A.
Siedziba firmy: ul. Stefana Batorego 28-32, Gdynia
E-mail: ebok@mikrokasa.pl
Telefon kontaktowy: 58 500 83 36
NIP: 586-223-56-89
REGON: 220797494
KRS: 387861

O firmie

Mikrokasa S.A to firma zajmująca się udzielaniem pożyczek na 1 miesiąc, pożyczek na raty, a także pożyczek konsolidacyjnych. Spółka rozpoczęła swoją działalność w 2006 roku pod nazwą FART. Trzy lata później przyjęła swoją obecną nazwę i niedługo po tym rozszerzyła działalność na terytorium całego kraju. W 2011 roku Mikrokasa rozpoczęła współpracę z Konferencją Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i tym samym stała się sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk propagujących odpowiedzialne pożyczanie, nienarażające klientów na szkody.
3/5 - 96 liczba głosów