sLoan

Dla kogo jest oferta od sLoan?

Pożyczka od sLoan zostanie udzielona tym osobom, które są w stanie spełnić poniższe warunki:

  • ukończone 21 lat, ale nieprzekroczone 65 lat;
  • wnioskowanie o pożyczkę na cele konsumpcyjne jako osoba fizyczna;
  • nieograniczona zdolność do zawierania umów;
  • posiadanie ważnego dowodu osobistego;
  • stały adres zameldowanie na terenie RP;
  • odpowiednia zdolność kredytowa;
  • brak zobowiązań finansowych wobec sLoan i Credit.pl;
  • aktywne konto bankowe, numer telefonu, adres e-mail.

Kiedy dostanę pieniądze w sLoan?

W sLoan wnioski są rozpatrywane 24h na dobę, siedem dni w tygodniu. Dzięki temu decyzję możesz uzyskać już po kilkunastu minutach po jego złożeniu. Samo wypełnienie wniosku również nie jest zbyt czasochłonne i powinno zająć tylko kilka minut. Na całkowity czas otrzymania pieniędzy będą miały również wpływ inne czynniki, takie jak:

  • Sposób weryfikacji tożsamości. Podczas wnioskowania o pożyczkę w sLoan można skorzystać z błyskawicznej weryfikacji oferowanej przez aplikację Kontomatik. Wystarczy zalogować się za jej pośrednictwem do swojej bankowości elektronicznej, a wszystkie niezbędne dane zostaną pobrane automatycznie. Cała weryfikacja potrwa nie więcej niż 2 minuty i nie wymaga przelewania 1 grosza.
  • Konta bankowe posiadane przez sLoan. Pożyczkodawca ma rachunki w następujących bankach: Santander, Pekao SA, mBank, Alior Bank, Millennium, PKO BP. Jednak konta te służą wyłącznie do spłaty pożyczki. Wypłata pieniędzy przez sLoan zlecana jest każdorazowo za pomocą ekspresowych przelewów BlueCash. Dzięki temu dotrą one na konto klienta w błyskawicznym tempie (z pominięciem sesji bankowych), najpóźniej po kilku minutach. W ten sposób można cieszyć się pożyczką jeszcze tego samego dnia. Trzeba pamiętać o tym, że choć wnioski analizowane są 24/7, to wypłata pieniędzy realizowana jest wyłącznie w godzinach pracy biura, czyli od poniedziałku do piątku od 08:00 do 20:00, a także w soboty od 9:00 do 18:00.

Jak wziąć pożyczkę w sLoan?

Uzyskanie pożyczki w sLoan to tylko kilka prostych kroków. Całość zamknie się w:

  • Ustaleniu kwoty pożyczki. Pożądane przez pożyczkobiorcę parametry pożyczki mogą zostać ustawione na suwakach kalkulatora, który znajduje się na stronie internetowej sLoan. Na bieżąco przelicza on wszystkie koszty zobowiązania i generuje indywidualny harmonogram spłaty. Aby przejść do kolejnego kroku, należy kliknąć przycisk „Chcę otrzymać pożyczkę”.
  • Wypełnieniu formularza rejestracyjnego i wniosku. Założenie konta klienta w sLoan jest konieczne, aby móc wnioskować o pożyczkę. Warto zaznaczyć, że rejestracja konta przebiega wraz z wnioskowaniem. We wniosku należy uzupełnić pola dotyczące: imienia i nazwiska, numeru PESEL, numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zameldowania i zamieszkania, a także danych dochodowych. Ponadto musisz ustalić hasło i zaznaczyć wszystkie zgody.
  • Weryfikacja tożsamości. Dane klienta weryfikowane są za pomocą aplikacji Kontomatik.
  • Przyznanie pożyczki. W najlepszym przypadku otrzymasz wiadomość SMS lub/i e-mail z decyzją o przyznaniu pożyczki już po kilku minutach po złożeniu wniosku.
  • Wypłata pieniędzy. Odbędzie się natychmiast po zaakceptowaniu przez pożyczkobiorcę umowy pożyczkowej.

Jakie informacje i w których bazach weryfikuje sLoan?

Zdolność do spłaty pożyczki w sLoan jest bardzo ważna. Zatem pożyczkodawca zweryfikuje Twoją historię kredytową oraz to, czy masz długi. Aby ustalić te dwa parametry, sprawdzi następujące rejestry:

  • BIK – Biuro Informacji Kredytowej;
  • KRD – Krajowy Rejestr Długów;
  • BIG Infomonitor;
  • Rejestr Dłużników ERIF;
  • KBIG – Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej.

W sytuacji gdy posiadasz negatywny wpis w jednej z powyższych baz, możesz nie otrzymać pożyczki w sLoan.

Logowanie w sLoan – jak dostać się do panelu klienta?

Rejestracja konta klienta odbywa się jednocześnie z wnioskowaniem o pożyczkę. Aby zalogować się w sLoan, należy wejść na stronę główną pożyczkodawcy. Po jej prawej stronie w miejscu przeznaczonym do logowania, należy wpisać numer PESEL i hasło ustalone podczas uzupełniania wniosku.Zapomniałeś hasła do panelu klienta w sLoan? Bez obaw, wystarczy użyć opcji „Nie pamiętam hasła?” i podać swój numer PESEL. Na skrzynkę e-mail otrzymasz wiadomość z dalszymi wskazówkami.

Pierwsza chwilówka w sLoan – tabela informacyjna

SLoan udziela pożyczek krótkoterminowych, szerzej znanych jako chwilówki. Nowi klienci mogą uzyskać pierwszą pożyczkę za darmo aż do 3 000 zł z terminem spłaty 30 dni. Jednak należy spełnić warunek dotyczący jej uregulowania w terminie określonym w umowie. W innym przypadku pożyczkobiorca zostanie obciążony kosztami pożyczkowymi.

Kwota pożyczki
Darmowa pożyczka
RRSO(%)
Kwota do spłaty – 30 dni
100 zł
TAK
0
100 zł
200 zł
TAK
0
200 zł
300 zł
TAK
0
300 zł
400 zł
TAK
0
400 zł
500 zł
TAK
0
500 zł
600 zł
TAK
0
600 zł
700 zł
TAK
0
700 zł
800 zł
TAK
0
800 zł
900 zł
TAK
0
900 zł
1000 zł
TAK
0
1000 zł
1500 zł
TAK
0
1500 zł
2000 zł
TAK
0
2000 zł
2500 zł
TAK
0
2500 zł
3000 zł
TAK
0
3000 zł

Pożyczka na raty w sLoan – tabela informacyjna

W sLoan można również skorzystać z pożyczki na raty, w kwocie od 100 zł do 5 000 zł. Termin spłaty takiego zobowiązania wynosi nawet do 12 miesięcy. W tym przypadku zostaniemy obciążeni kosztami, takimi jak odsetki oraz prowizja. Stali klienci mogą otrzymać pożyczkę ze zniżką -50% w przypadku, gdy pożyczają pieniądze po raz piąty.Koszty, którymi sLoan obciąży pożyczkobiorcę są następujące:

Przykładowa kwota
Okres
Miesięczna rata
500 zł
3 miesiące
224,77 zł
500 zł
6 miesięcy
120,61 zł
500 zł
12 miesięcy
68,52 zł
1000 zł
3 miesiące
449,54 zł
1000 zł
6 miesięcy
241,21 zł
1000 zł
12 miesięcy
137,04 zł
2000 zł
3 miesiące
899,09 zł
2000 zł
6 miesięcy
482,42 zł
2000 zł
12 miesięcy
274,09 zł
5000 zł
3 miesiące
2247,72 zł
5000 zł
6 miesięcy
1206,05 zł
5000 zł
12 miesięcy
685,22 zł

Reprezentatywne przykłady:
Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki 3000 zł na 30 dni: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) – 0%, oprocentowanie stałe w skali roku – 0%; całkowity koszt pożyczki – 0 zł; całkowita kwota do spłaty – 3000 zł. Stan na 6.11.2018 r.

Opóźnienie w spłacie – co, jeśli nie spłacę pożyczki w sLoan?

Niestety, nie ma możliwości przedłużenia spłaty pożyczki w sLoan. W przypadku gdy nie spłacisz zobowiązania w terminie określonym w umowie, musisz liczyć się z tym, że pożyczkodawca ma prawo do:

  • naliczenia dodatkowych opłat za nieterminową spłatę za każdy dzień po przeterminowaniu się pożyczki (14% w skali roku);
  • prowadzenia działań windykacyjnych: poprzez upomnienia listowne lub telefoniczne, a nawet osobiste;
  • upoważnienia firmy windykacyjnej do ściągnięcia długu lub całkowitego sprzedania należności windykatorom;
  • skierowania sprawy do sądu cywilnego, czego konsekwencją będzie sądowy nakaz zapłaty i konieczność poniesienia kosztów reprezentacji;
  • wniesienia wniosku o egzekucję komornicza;
  • wpisania pożyczkobiorcy do rejestru dłużników.

Kontakt z sLoan – jak skontaktować się z pożyczkodawcą?

Z sLoan możesz skontaktować się na trzy sposoby. Najszybszym rozwiązaniem będzie zadzwonić w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta, czyli w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 9:00 do 18:00, na numer telefonu: 222 092 540. Również szybko dotrzymasz odpowiedź, jeżeli w tych samych godzinach skorzystasz z czatu z konsultantem, który znajduje się na stronie internetowej pożyczkodawcy. Ostatnią metodą kontaktu oraz zgłoszenia reklamacji jest wysłanie wiadomości na adres e-mail: bok@sloan.pl.

Dokładna nazwa firmy: Nordecum Sp. z o.o.
Siedziba firmy: ul. Grzybowska 4/13,, Warszawa
E-mail: bok@sloan.pl
Telefon kontaktowy: +48 222 092 540
NIP: 5252614997
REGON: 361270895
KRS: 552638

Sloan mapa dojazdu

O firmie

SLoan to marka należąca do Nordecum Sp. z o.o. Oferuje ona wyłącznie pożyczki krótkoterminowe udzielane przez Internet. Decydując się na sLoan możemy mieć pewność, że bezpiecznie uzyskamy pożyczkę, z zachowaniem najwyższych standardów finansowych i na przejrzystych warunkach.
2.9/5 - (113 votes)