Co chwalą klienci Vivus:
Pierwsza pożyczka na kwotę do 3000 zł jest darmowa przy okresie spłaty 30 lub 61 dni.
Kolejne pożyczki udzielane są do 7500 zł.
Vivus może sprawdzić klienta w trzech powyższych bazach w celu oceny zdolności kredytowej.
Jeśli masz konto w jednym z tych banków, pieniądze z pożyczki możesz dostać na konto nawet w 15 minut. Na natychmiastowy przelew możesz liczyć również, jeśli skorzystasz z systemu Blue Media. Szczegóły tutaj.
Vivus udzieli pożyczki osobom, które spełnią następujące warunki:
Samo złożenie wniosku pożyczkowego nie zajmie Ci więcej niż kilka minut. Jego rozpatrzenie również będzie bardzo szybkie, ale musi się odbyć w czasie pracy biura Vivus, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-22:00 oraz w soboty i w niedziele w godzinach 08:00-20:00. Wniosek złożony poza tymi godzinami niestety zostanie rozpatrzony dopiero następnego dnia roboczego. Natomiast wypłata pożyczki – zgodnie z deklaracjami Vivus – powinna się odbyć w ciągu 15 minut od zaakceptowania Twojego wniosku pożyczkowego.
Na czas akceptacji wniosku ogromny wpływ ma to jaką metodą wykonasz przelew weryfikacyjny i w którym banku masz konto.
Vivus umożliwia dwie metody przelewu weryfikacyjnego:
1) przelew ekspresowy Blue Media.
W tym przypadku przelewasz 1 zł (to opłata rejestracyjna, która zostanie ci niezwłocznie zwrócona), a weryfikacja Twoich danych nastąpi niemal natychmiast. Banki, z których można wykonać przelew z wykorzystaniem Blue Media to: Alior Bank, Bank Pocztowy, BNP Paribas, BOŚ, Credit Agricole, Eurobank, Getin Noble Bank, ING, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, PKO BP, Plus Bank, Santander i T-Mobile Usługi Bankowe.
2) przelew tradycyjny
w tym wariancie przelew weryfikacyjny to tylko 1 gr (również zostanie Ci niezwłocznie zwrócony jako opłata rejestracyjna) ale weryfikacja Twoich danych nastąpi natychmiastowo tylko jeśli posiadasz konto w tym samym banku co Vivus, czyli: PKO BP, Pekao S.A., Alior Bank, Getin Bank lub Millennium Bank.
Uwaga! Vivus wprawdzie podaje na swojej stronie możliwość wyboru z większej liczby banków, ale tylko w tych wymienionych powyżej możesz liczyć na natychmiastową realizację przelewu i weryfikację Twoich danych! Jeśli posiadasz konto w innym banku, a jako metodę weryfikacji wybierzesz właśnie przelew tradycyjny, to czas weryfikacji Twoich danych będzie zależał od księgowań sesji przychodzących i wychodzących. Zazwyczaj trwa to od kilku godzin do całego dnia roboczego.
Aby otrzymać pożyczkę w Vivus, należy przejść następujący proces pożyczkowy:
Poniżej pokażemy Ci, jak przebiega cały proces krok po kroku.
Uwaga: aby maksymalnie uprościć oraz skrócić proces otrzymania chwilówki, zanim wykonasz pierwszy krok, przygotuj:
Proces wnioskowania możesz rozpocząć klikając [‘weź pożyczkę’] na tej stronie.
Gotowy? Zaczynamy!
Jako nowy klient serwisu Vivus, możesz pożyczyć za darmo aż 3000 zł. A spłacić ją musisz w ciągu 30 dni. Po określeniu interesujących Cię parametrów, naciśnij przycisk „Weź pożyczkę”.
Kolejnym krokiem będzie konieczność dokonania rejestracji. W tym celu niezbędne będzie wskazanie:
Nie zapomnij o zaznaczeniu potrzebnych zgód, ale uważaj – 3 ostatnie nie są obowiązkowe i zaznaczanie ich mija się z celem, chyba że chcesz dostawać więcej mailowych czy telefonicznych ofert reklamowych…
Aby sfinalizować proces rejestracji, potwierdź swoje dane. Możesz dokonać tego błyskawicznym przelewem dzięki systemowi Blue Media lub przelewem tradycyjnym, choć jeśli nie posiadasz konta w tym samym banku co Vivus, wydłuży to proces weryfikacji Twoich danych.
Mimo że po wybraniu opcji przelewu tradycyjnego na stronie będzie możliwość wyboru spośród kilkunastu banków, to tak naprawdę Vivus posiada konta w tylko następujących bankach: PKO BP, Pekao S.A., Alior Bank, Getin Bank i Millennium Bank – jeśli wybierzesz inny bank, automatycznie wybrane zostanie konto w Millennium Bank. My zdecydowaliśmy się więc na płatność ekspresową systemem Blue Media.
Kolejnym krokiem powinien być wybór banku, w którym posiadasz rachunek. Wśród obsługiwanych przez system Blue Media znajdują się:
Po naciśnięciu przycisku Dalej, zostaniesz przekierowany do systemu bankowości internetowej.
Zaloguj się na konto w swoim banku i wykonaj przelew weryfikacyjny. Wysyłając przelew, potwierdzisz złożenie wniosku pożyczkowego. Komunikat o jego przyjęciu otrzymasz e-mailem. Znajdziesz go także w panelu klienta.
Czas oczekiwania na decyzję nie powinien być dłuższy niż kilka-kilkanaście minut. Może się także zdarzyć, że pożyczkodawca zadzwoni do Ciebie, aby potwierdzić dane z dowodu lub przeprowadzić dodatkową weryfikację. W naszym przypadku tak właśnie było.
Informację o przyznaniu pożyczki otrzymasz mailem i SMS-em.
Złożenie wniosku o pożyczkę w serwisie Vivus było naprawdę bardzo łatwe. Każdy z kroków trwał zaledwie kilka chwil, a decyzja nastąpiła w ciągu kilku minut od momentu wykonania przelewu weryfikacyjnego. Pieniądze z pożyczki trafiły na konto 5 minut później. Choć podczas oczekiwania na decyzję, konsultant przeprowadził dodatkową weryfikację telefoniczną, nie była ona w żaden sposób kłopotliwa. Aby potwierdzić, że rzeczywiście jestem osobą, za którą się podaję, trzeba było odpowiedzieć jedynie na kilka prostych pytań, wskazać numer i serię dowodu oraz numer PESEL.
Ocena 10/10
W celu ustalenia historii spłaty zobowiązań kredytowych w przeszłości oraz zweryfikowania, czy wnioskujący nie posiada żadnych aktualnych zadłużeń, Vivus sprawdzi następujące rejestry:
Dobra historia kredytowa w BIK oraz brak bieżącego długu widniejące w jednym z rejestrów dłużników jest jednym z podstawowych warunków udzielenia pożyczki w Vivus.
Niestety, nowi klienci muszą dopełnić nieco więcej formalności. Powinni przede wszystkim zarejestrować się na stronie Vivus, czyli założyć swój Profil Klienta. Posiadanie takiego profilu jest bowiem niezbędne do otrzymania pożyczki w Vivus. Między innymi w Panelu Klienta pojawia się komunikat o przyznaniu pożyczki. Dostęp do Panelu Klienta przyda się także wtedy, gdy trzeba przesunąć termin spłaty pożyczki. Właśnie w Panelu Klienta znajduje się informacja o kosztach tej procedury.
Tam również znajdują się informacje na temat salda spłacanej pożyczki. Gdy klient zapomni hasła do logowania, powinien kliknąć link „Przypomnij hasło” pod polami do logowania. Wtedy system wyśle tymczasowe hasło na wskazany adres e-mail. Można zmienić w każdej chwili adres e-mail Profilu Klienta. Po zalogowaniu wystarczy wybrać „Edytuj Profil” i „Zmień adres e-mail”.
Pierwsza pożyczka dla nowych klientów jest darmowa i dostępna w kwocie od 100 do 3000 złotych na 30 lub 61 dni.
Pierwsza pożyczka w Vivus na do 3000 zł i 61 dni jest darmowa.
Kolejna pożyczka w Vivus może wynosić maksymalnie 7500 zł. Proponowana kwota chwilówki przez tego pożyczkodawcę jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta. Przysługującą Ci kwotę zobaczysz po zalogowaniu się do swojego panelu klienta. Stali klienci ponoszą takie same koszty pożyczki, co klienci nowi, zawierające się w oprocentowaniu stałym wynoszącym 10% w skali roku oraz prowizji za udzielenie finansowania. Koszty pożyczek dla przykładowych kwot zaciągniętych na 30 dni wynoszą:
Reprezentatywny przykład:
Pożyczkodawcą jest Vivus Finance sp. z o.o. Przyznanie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy. Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki udzielanej za pośrednictwem strony internetowej www.vivus.pl, aplikacji mobilnej Vivus.pl lub przez telefon.
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to 0% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1200 zł; całkowita kwota do zapłaty 1200 zł; oprocentowanie stałe w skali roku 0%; całkowity koszt pożyczki 0 zł; umowa na 30 dni.
Stan na 25.06.2020 r.
Jeśli masz – lub możesz mieć – problem ze spłatą pożyczki w terminie, możesz przedłużyć okres spłaty. Informację o takiej możliwości oraz jej kosztach znajdziesz w Panelu Klienta (po zalogowaniu).
Możesz przedłużyć okres spłaty pożyczki pod warunkiem wcześniejszej zapłaty za tę usługę. W przypadku pierwszej chwilówki przedłużenie możliwe jest nawet dwukrotnie na okres 7, 14 lub 30 dni. Przy kolejnych pożyczkach taka możliwość dostępna jest tylko raz przy jednej pożyczce.
Jeśli rzeczywiście grozi ci spóźnienie ze spłatą, na pewno najlepiej będzie skorzystać właśnie z tej opcji oferowanej przez Vivus. Jeśli tego nie zrobisz, musisz liczyć się z następującymi konsekwencjami:
Jeśli chcesz skontaktować się z przedstawicielem Vivus, do wyboru masz czat z konsultantem, rozmowę telefoniczną lub e-mail.
Czat z konsultantem możliwy jest na stronie pożyczkodawcy – należy kliknąć w przycisk „Masz pytanie?” znajdujący się po prawej stronie ekranu. Wyświetli się okno z wirtualnym doradcą – należy tam wpisać swoje pytanie, na które odpowie operator Vivus. Czat z konsultantem możliwy jest tylko w godzinach pracy Biura Obsługi – w dni robocze od 8:00 do 22:00 oraz w soboty od 8:00 do 20:00.
Możesz również zadzwonić do pożyczkodawcy na telefon komórkowy (660 600 700) lub stacjonarny (22 206 21 21). W tym przypadku także istotne będą godziny otwarcia Vivus.
Kontakt drogą mailową z Vivus możliwy jest pod adresem: kontakt@vivus.pl.
Nazwa firmy | Vivus Finance sp. z o.o. |
Siedziba firmy | ul. Żwirki i Wigury 16C, Warszawa |
kontakt@vivus.pl | |
WWW | www.vivus.pl |
Telefon kontaktowy | 660 600 700 |
Godziny pracy | Pn. – Pt. 08:00 – 22:00 |
Sb. – Nd. | 8:00 – 20:00 |
NIP | 525-253-13-20 |
REGON | 146101268 |
KRS | 0000418977 |
A Ja mam pytanie? Czy ktoś brał druga pożyczkę w vivus (po spłaceniu pierwszej terminie) i spotkał się z odmowa? Nawet jeśli sytuacja materialną się nie zmieniła? W sensie jest dalej ta sama umowa o pracę w Biku też nie ma żadnych zmian.
Super nigdy nie ma problemu że splata z każdą pożyczka coraz to większy limit nawet gdy opóźniona wpłata pożyczki była o dzień nie przeszkadzało to by uzyskać kolejną. POLECAM I JESZCZE RAZ POLECAM
Na pewno będę korzystał. Polecam
Wzięłam dzisiaj 500zł darmowej chwilówki. Szkoda, że nie dają więcej za darmo, ale dobre i to!
Nigdy nie wezmę od nich gotówki nawet na 3 dni. Spłaciłem pożyczkę w terminie, niestety Vivus jej nie zaksięgował wysłał mnie do biku i stworzył mi piekło. Walczę z nimi kolejny dzień, wysyłałem maile z potwierdzeniami a codziennie wydzwaniają mówiąc ze nadal nie jest to uregulowane. Śmiech ma sali i tyle
To jakaś ściema, żaden konta na maila czy przez czat nie wchodzi w grę, cisza jak makiem zasiał, podobnie z telefonami,, brak odpowiedzialności.nie polecam tej firmy, jeden pozytywny komentarz niczego nie zmienia
Fatalne zachowanie obslugi wobec osoby, która próbuje wyjsć z „chwilówkowych zadłużeń”. Nie są w stanie pomóc, klientowi, który potrzebuje zaświadczenie o niezaleganiu ze spłatą. W pozyskiwaniu klientów odpisują na maile w ciagu minuty, jeśli spłaciłeś wszystki chcesz głupie zaświadczenie o splacie to ignorują Cie totalnie.. NIE POLECAM!
Masakra nie pożyczać od nich bo będzie bieda i meka
Czy firma ta wysyła jakieś listy po wzięciu pożyczki?
Sponsorujemy
Nasze wyróżnienia
Nasi partnerzy
Na dzień dzisiejszy najlepsza pożyczka na rynku, nie mówię tutaj o rabatach, ponieważ sam jako tako ich nie dostaje, ale o przyznawaniu pożyczki, nie wiem jak to działa, ale czasami mam wrażenie, że mojej osoby już wcale nie sprawdzają zapewne się mylę ale tak czy inaczej… 10/10